Thursday 24 January 2013

posle slava i praznika

Prošlog vikenda otišla sam kod bake na slavu- na svetog Jovana. Kao i na svakoj slavi koja nije posna bilo je pečenja, kupusa, sarmi, ruske salate,drugih predjela i, naravno, sitnih kolača :)
E sad, ja bih mogla o toj slavskoj trpezi da pišem ceo dan, da vam opisujem razne vrste salata, hladnih predjela i kolača, ali neću- verujem da ste svi bili na bar dve tri slave ove zime pa dobro znate o čemu pričam. Za mene zanimljiviji je naredni dan - kad sam se sa slave vratila kući i jaka hrana mi je već bila preko glave.
Kako smo celog vikenda bili odsutni, u kući nije bilo toliko hrane, a ja sam bila zauzeta i nisam imala vremena duže da budem u kuhinji. Uzela sam zato testeninu (fettucine), skuvala ih i pomešala sa laganim sosom: Prvo sam jednu tikvicu iseckala na kockice i propržila na ulju, potom u to dodala pola konzerve pelata i začine: so, kašičiću smeđeg šećera, bosiljak i majčinu dušicu. kad se sve to izdinstalo pomešala sam u tiganju sa testeninom, potom dodala seckane crne maslinke i kolutove mocarele, isključila vatru i poklopila tiganj da se mocarela istopi. Bilo je sjajno. Prava promena u odnosu na sarmu i pečenje :)


No comments:

Post a Comment